„Myslím, že tato výstava 
je dostatečnou odpovědí pro všechny kritiky na změnu provozovatele. I přesto, že téměř celou výstavu propršelo, přišel do areálu přibližně stejný počet návštěvníků jako v uplynulých letech," uvedl ředitel společnosti Zahrada Čech s. r. o. Jiří Škvor. 

„Někteří tradiční prodejci zeleného materiálu kvůli nepříznivému počasí účast na výstavě zrušili. Na ploše i v pavilonech své zboží nabízelo 260, o víkendu dokonce až 300 vystavovatelů," doplnila marketingová ředitelka společnosti Eva Jersáková. Podle ní se nejvíce prodávaly stromky, okrasné  keře, cibuloviny a sazenice. Spokojení byli také vystavovatelé keramiky, košíků i šperků.

Letošní ročník Tržnice Zahrady Čech se vrátil k původnímu konceptu výstavy. Minulý rok byla totiž spojena s výstavou Můj dům, můj hrad. „Tyto dvě výstavy jsme znovu rozdělili přímo na přání 
vystavovatelů. Teď se již připravujeme na další akce. Mezi nimi je právě také Dům, byt a zahrada, která navazuje na stavební výstavu Můj dům, můj hrad," vysvětlil ředitel.

Ještě v dubnu výstaviště naplní návštěvníci další prodejní výstavy. Akce zaměřená na sportovní potřeby „Sport Léto" se uskuteční od 26. do 28. dubna.