Jak je to se stavbou „kruháku" a jak bude po dokončení vypadat, přiblížil Deníku Jan Jakub, vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství litoměřického městského úřadu. „Stavbu projektovali zkušení odborníci na tuto problematiku. Vzhledem k úhlům jednotlivých ulic je křižovatka vyprojektována nejlépe, jak to v této složité lokalitě šlo. Rozhodně není nebezpečná," konstatoval Jan Jakub, jehož odbor měl na starost povolování stavby.

Upozornil, že je těžké hodnotit konečnou podobu před dokončením. „V omezeném provozu je polovina křižovatky. Ještě tam není ani finální živičná vrstva, která bude přibližně pět centimetrů silná, což také zlepší nájezd kamionů na dlážděný prstenec u středu křižovatky. Dále není osazeno značení. Vnitřní průměr okružní křižovatky je 34 metrů, šířka vozovky je šest metrů, navíc u středu je 1,5 metru dlážděný pruh," předkládá Jan Jakub parametry křižovatky. „Je důležité si uvědomit, že to není hlavní silnice určená pro dálkovou přepravu," uzavírá Jakub.