Především pro řidiče autobusů a nákladních aut je místo od samého počátku špatně průjezdné.

Investorovi stavby, Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), se doposud nepodařilo najít a zrealizovat řešení, které by mělo delší životnost než několik dní či týdnů.

„Okružní křižovatka je vybudována jako zpomalovací prvek, při průjezdu musejí řidiči přizpůsobit jízdu podmínkám silničního provozu," upozornila v minulosti mluvčí ŘSD Nina Ledvinová.

Obyčejné obrubníky osazené v křižovatce na rohu ulic Mrázova a České armády řidiči přesto opakovaně ničili už od uzavírky Tyršova mostu na jaře loňského roku. Stejně tak nevydrželo zábradlí a nepomohlo ani to, když na kritické místo upozorňovaly PET lahve nastříkané narůžovo.

Monolitické betonové obrubníky firma ke křižovatce položila nedávno, dnes už jsou zcela poškozené i ty. Podle informací Deníku by se kontroverzní křižovatka mohla dočkat úprav, například zúžení středového kruhu. To ovšem až po zprůjezdnění rekonstruovaného Tyršova mostu.