„Kvůli počasí máme méně účastníků, přesto to ale stojí za to. K vidění jsou jak nejčastější modely jako aerovky, citroeny, škodovky, peugeoty či motorky jawy, tak i sedm aut vyrobených do roku 1950,“ uvedl za pořadatele František Zahrádka. 

 Jedním ze závodníků byl i Miloslav Freiberg z Habrovic na Ústecku. Ten přijel se škodou felicií z roku 1962. „Je to moje láska od mládí, dokonce jsme si felicii sehnali i na svatbu a ženil jsem se v ní,“ zmínil Miloslav, který se svým veteránem najezdí ročně několik tisíc kilometrů. „Údržba tkví spíše v tom, že hlídáte olej a nafouknutá kola. Auto pak na jaře připravíte, na podzim ho zase zabalíte a stojí v garáži,“ sdělil Miloslav. 

 Absolutním vítězem závodu se stal Radek Bárta z Chomutova se svou motorkou jawou 250 pérák vyrobenou v roce 1946. „Vítěz získává pohár hraběte Chotka a od kastelána noc v apartmánu na zámku Velké Březno,“ doplnil Zahrádka.