Souprava stavěla také v Hněvicích, Roudnici, Bohušovicích a Lovosicích. Osmivozovou soupravu táhla legendární lokomotiva 498.022 z roku 1947, železničáři je důvěrně přezdívaná Albatros.
Téměř vždy, když někam vyrazí, jedou s ní i davy zvědavců. I proto, že je vůbec nejvýkonnější parní lokomotivou, která na českém území přežila.
Ještě než se modrý krasavec z Prahy rozjel, skoro všechna okénka ve vozech hned za ním obsypaly desítky fanoušků i zvědavců.
Někteří s kamerami, jiní v potápěčských brýlích – to aby jim žhavý popel létající z komína nepopálil oči. Cestou lidé dále přibývali.
Podle odhadů jelo z Prahy zhruba 300 lidí, do Děčína přijížděl vlak už zcela plný, tedy s 450 až 500 lidmi.