„Ráda bych věděla, po čem lidé prahnou, jaký typ pořadů preferují, co jim v oblasti kultury v Litoměřicích chybí,“ vysvětlila ředitelka, pro níž by se měly výsledky ankety stát odrazovým můstkem v přípravách na příští rok. Anketní lístky jsou k dispozici v informačním centru městského úřadu, v divadle, kině a domu kultury. Jejich sumarizace proběhne na konci tohoto roku.

O inovace se ale vedení MKZ snaží již nyní. „Kromě těch tradičních nabízíme nové kursy jako například školu rockové kytary. Rozšířili jsme také nabídku jazykových kursů,“ říká Věra Kmoníčková.

Litoměřické vinobraní letos MKZ kvůli personálním změnám nepořádají. Akci na základě výběrového řízení zorganizuje 22. září ústecká agentura Dream production. „Poté chceme jednat o tom, jakým směrem se litoměřické vinobraní bude ubírat dál,“ konstatoval starosta Ladislav Chlupáč.