Volební tým Karla Schwarzenberga následně připravil webovou stránku www.hospodyvolikarla.cz a dal tak všem restauratérům možnost zapojit se a zároveň veřejně vyjádřit svoji podporu.
„Zájem restauračních zařízení nás příjemně překvapil. Jakmile jsme na webu hospodyvolikarla.cz spustili přihlašovací formulář, začali se nám okamžitě hlásit první zájemci. V České republice už se k akci Hospody volí Karla přihlásilo téměř 240 podniků,"říká Marek Vocel, manažer volební kampaně Karla Schwarzenberga s tím, že volební tým zadarmo rozesílá na adresy všech přihlášených podniků plakáty, letáky a další propagační předměty.
K výzvě se přidal i ředitel Pražského kulinářského institutu Roman Vaněk. „Profesionalitu a kredit v zahraničí, tyto vlastnosti má z prezidentských kandidátů pouze pan Karel Schwarzenberg. Proto ho rozhodně budu volit. Pokud vám není fuk, jak volba prezidenta v této zemi dopadne, podpořte projekt webových stránek hospodyvolikarla.cz. Podpořte kulináře a milovníka vynikající gastronomie,"vyzývá Roman Vaněk.