Pro své zaměstnance vyhlásila společnost pohotovost a v případě nastalých poruch bude počet pracovníků v terénu, na dispečinku a v call centrum ihned navýšen. V pohotovosti jsou také subdodavatelské firmy. Společnost přistoupila ke zrušení plánovaných prací (odstávek elektřiny) na pondělí 10. února a úterý 11. února z důvodu potřeby uvolnit maximum kapacit interních i externích pro likvidaci následků orkánu.

Informace o aktuální situaci budou k dispozici na www.cezdistribuce.cz případně na www.bezstavy.cz

Pro starosty měst a obcí a členy krizových štábů společnost aktivovala další speciální krizové informační linky s přednostním odbavením.

Poruchy je možné nahlásit na bezplatnou kontaktní linku 800 850 860. "Registrované uživatele informujeme o poruše prostřednictvím SMS. Při kalamitním stavu v distribuční soustavě informujeme o poruchách na www.cezdistribuce.cz prostřednictvím médií a sociálních sítí. Během těchto plošných výpadků elektřiny nás kontaktujte v nezbytných případech, nebo pokud máte informace, které nám pomohou poruchy odstranit. Za vaši pomoc děkujeme," říká Soňa Holingerová, mluvčí Skupiny ČEZ.

Připravte se na případné výpadky elektřiny

1. Sledujte www.cezdistribuce.cz.
2. Dobijte svůj mobilní telefon a popř. powerbanku.
3. Připravte si přenosné svítilny a náhradní baterie, popř. svíčky.
4. Pokud vlastníte mobilní náhradní napájecí zdroj, zkontrolujte jeho stav.
5. Dotankujte pohonné hmoty (zdroj, auto apod.).
6. V případě vícedenního výpadku elektřiny budete pravděpodobně muset řešit zdroj pitné vody (balená pitná voda, připojení napájecího zdroje k čerpadlu z vrtu), zdroj tepla (dřevo do krbových kamen, spacáky), na vaření campingový vařič či venkovní gril. Nezapomeňte na dostatečnou zásobu pravidelně užívaných léků.
7. Jako zdroj informací lze využít přenosné rádio na baterie, popřípadě informace může poskytnou autorádio ve vašem automobilu.

Další informace ZDE!