Na technicky mimořádně náročném okruhu bude roudnický tým bojovat hned na třech frontách. Lacko nemůže přes komfortní náskok 25 bodů vypustit souboj o druhé místo, na které se kromě, živou vodou politého domácího matadora, Antonia Albaceteho, tlačí rovněž dvojnásobný šampión z let 2014 a 2015 Norbert Kiss a nevyzpytatelný nositel slavného jména Sasha Lenz. Navíc Lackovy body budou nezbytné k udržení třetí pozice v Poháru konstruktérů. Týmová dvojka Brit Oly Janes je pak ve hře o druhé místo v pohárů nováčku, tedy Grammers Cupu.

„Ztrátou Adamova individuálního titulu pro nás sezona nekončí, v Jaramě je před námi spousta práce,“ říká v souvislosti se závěrečným podnikem sezony Jan Kalivoda. „Asi nejspíše opět dorazí nějakých 100 000 fanoušků, kteří to umí rozjet, ale věřím ve šťastný a hlavně férový závěr.“
Stejný názor, jako týmový manažer zastává i Lacko, který se chystá v Jaramě definitivně předat žezlo vládce evropského truck racingu Jochenovi Hahnovi. „Platí to, co jsem říkal před Le Mans. Body, vítězství a poháry jsou moc hezká věc, ale v mém případě se musí dostavit dobrý pocit ze závodění. Letos sice obhajoba z řady důvodů nevyšla, ale jsem sám se sebou spokojený,“ potvrdil Lacko.


Za nemalý hendikep však považuje skutečnost, že se závod v Jaramě uskuteční pouhý týden po Le Mans. „Zatímco se Albacete po Le Mans sbalil, odjel domů a od úterka může pracovat na autě, my kočujeme. Vezeme sice spoustu dílů, na standardní servis ale nebude čas. Udělám ale všechno proto, abych to zvládnul.“

Ve hře je i třetí příčka v Poháru konstruktérů. Před posledním podnikem drží Buggyra před týmem Tankpool (Kiss – Faas) náskok třinácti bodů. „Bude to hodně zajímavé. Při vší úctě k Olymu (Janesovi) se ale bude nejspíše rozhodovat mezi Adamem, Norbertem a Antoniem. Nicméně každý bodík se hodí,“ konstatuje Kalivoda.