Se začátkem nového roku totiž vyplavala na povrch zpráva, že úspěšný severočeský tým MKR Technology staví čtvrtý závodní truck. Přestože další informace tým zatím tají, už teď je jasné, že šéf stáje Mario Kress se svým týmem mechaniků dává dohromady další silné monstrum, kterého bude třeba se obávat. „Pravda je, že skutečně pracujeme na novém tahači, takže tým bude disponovat čtyřmi trucky, ale více k této informaci ještě prozradit nemůžeme,“ potvrdil fakt sám Mario Kress.

Už v loňském, historicky druhém roce týmu MKR Technology byl nasazen třetí tahač. Žádný tým dosud neměl tři vozy, avšak severočeské stáji se s nimi navíc hned povedl husarský kousek, který ve světě truckracingu dosud neměl obdoby. Při zastávce mistrovství Evropy před domácím publikem na autodromu v Mostě totiž všichni tři Kressovi piloti zaplnili celé slavnostní pódium. Teď MKR navíc ve svém technologickém centru v Židovicích staví čtvrtý černo-červený speciál. Kress tak zřejmě chce svými renaulty narušit poměrovou nadvládu MANů v seriálu.

Jasné už v tuto chvíli je, že loňské trio úspěšných pilotů zůstane beze změn. Do kokpitu usedne česká jednička Adam Lacko, loňský bronzový muž šampionátu, k němu se čtyřkou Němec Markus Oestreich a se šestkou Švýcar Markus Bösiger. Jestli do sestavy přibude i čtvrtý pilot, je zatím zahaleno rouškou tajemství, stejně jako složení dvoučlenných týmů do soutěže o „pohár konstruktérů“. V loňském roce tým MKR nasadil dva týmy seniorský s Oestreichem a Bösigerem a juniorský s Lackem a Janiekem. „Je opravdu možné, že se tyto sestavy pro novou sezonu hodně změní,“ dodal manažer MKR Technology Karel Neffe.

Patrik Pátek