Kvalifikaci rozjížděl druhý jezdec týmu Rhino`s Leipert Motorsport Norman Knop, který zajel desátý čas do sobotního závodu.

„Kvalifikace se nám moc nepovedla. Jel jsem jako druhý. Trať byla ještě plná vody po dopoledním dešti, tak jsem měl mokré pneumatiky jako Norman. Po dvou odjetých kolech je mechanici přezuli, ale bohužel bylo ještě dost míst na dráze, kde byla stále voda. Nepodařilo se mi pak na suchých pneumatikách zajet lepší čas. Nejrychlejší kolo jsem zajel v úvodu na mokrých pneumatikách, ale to stačilo jen na deváté místo,“ povzdychl si Martin Matzke.

Sobotní závod startoval německý jezdec Norman Knop z desáté pozice. Počasí se umoudřilo, takže nebylo nutné přezouvat na mokré pneumatiky.

Úvod závodu proběhl bez kolizí a závodní pole bylo celkem vyrovnané. Střídání jezdců bylo bez potíží a Matzke dojel závod na pěkném sedmém místě z devatenácti startujících vozů. Do celkového hodnocení šampionátu tak přibyly týmu další cenné body.

„Oba jezdci dostali z Ascari maximum. Po střídání byly velké rozestupy, a tak nemohl Martin více zabojovat. S umístěním jsem ovšem spokojený,“ dodal manažer Martin Matzke starší.

Druhý nedělní závod se však česko–německé posádce nevydařil. Na startu všichni bedlivě sledovali oblohu a měli nachystané mokré pneumatiky, protože od rána střídavě pršelo.

Matzke startoval z deváté pozice a v druhé zatáčce byl už pátý. Ale hned v prvním kole došlo ke kolizi a vůz Ascari KZR1 skončil mimo dráhu.

„Když jsem v zatáčce předjížděl Audi, tak se zvenku objevil Toni Seiler s Corvettou, ale už se nedalo nic dělat, protože tam bylo málo místa. Došlo ke srážce, a tak pro mně závod skončil.V druhém kole začalo pršet, což mě také mrzí, protože jsem se na mokrý závod těšil,“ dodal zklamaný Martin Matzke.

Karel Majer