„Doufejme, že i přes to všechno, co se teď děje, budeme závodit,“ modlil se před dvěma týdny Lacko. Pandemie nového koronaviru ale nabrala rychlý spád a teď došlo na nejhorší. Na Hungaroringu se na konci dubna nepojede, neboť vir už řádí i v Maďarsku. Navíc je pravděpodobné, že se nebude závodit ani na konci května v Itálii.

Před loňskou sezonou vyvinuli v technologickém centru v Roudnici nad Labem zcela nový závodní speciál. A také letos Buggyra postavila nové auto. Lacko si tak bude muset opět zvykat na novinky. „Ale nebude tak náročné jako před rokem. Auto je stejné, jen vylepšené,“ usmívá se Lacko. „Během loňské sezony jsme toho na autě dost změnili a změny jsme přenesli do nového auta. Udělali jsme upgrade,“ říká Čech, jehož novým parťákem bude Francouz Téo Calvet.

V Buggyře věří, že díky nové akvizici mohou pomýšlet na titul v Poháru konstruktérů. „Jeho prostřednictvím jsem se vrátil do vlastních začátků v roce 1998. Teo je mladý, nadějný, rychlý. Velmi podstatný rozdíl je ale v tom, že zatímco já se ve svém prvním roce trápil na SISU, které na Nürburgringu skoro shořelo, Teo bude mít v Buggyře k dispozici špičkovou techniku,“ říká šéfkonstruktér Davd Vršecký, jehož iniciály nese nový stroj DV50. „Když jsme jednali o jeho angažmá, říkali jsme si, že bude potřebovat půl sezony na adaptaci. V této chvíli to vidím tak, že z prvního závodu přiveze body. A protože Adam Lacko představuje nezpochybnitelnou kvalitu, budeme na tom letos v Poháru konstruktérů hodně dobře.“