„Na jedné straně značka, kterou celosvětově proslavil nejen Dakar, na straně druhé flexibilní firma s globální působnosti, která je schopna reagovat prakticky na jakékoli technologické výzvy,“ řekl manažer týmu Jan Kalivoda, který už spřádá plány na Dakar v roce 2021. „Bude to určitě náročný ročník pro všechny zúčastněné, a to nejen po technické a organizační stránce. My se však držíme plánu a připravujeme na příští Dakar dva závodní kamióny s cílem umístění v elitní desítce.“

Majitel týmu Buggyra Racing Martin Koloc o nové smlouvě nepochyboval. Důkazem toho je osazení dakarského speciálu automatickou převodovkou. „Začali jsme na tom dělat v lednu po konci Dakaru, do vývoje jsme investovali nemalé zdroje ještě před novým kontraktem. Stejně tak pracujeme na optimalizaci rozložení hmotnosti, chceme vytěžit potenciál Phoenixe na maximum,“ konstatoval Koloc.

„Technické poznatky z náročných dakarských závodů jsou pro nás důležitým zdrojem informací pro budoucí vývoj, proto jsme rádi, že spolupráce s TATRA Buggyra Racing pokračuje i nadále a vzájemné spolupráce si velmi vážíme,“ reagoval ředitel a předseda představenstva Pavel Lazar.