Závod rozjížděl Jiří Skula a parádně zvládl start i obávanou první zatáčku. Po startu se vytvořila skupinka sedmi vozů, kde Jiří Skula bojoval o čtvrté místo. Po 23. minutě musel vyjet safety car, protože došlo ke kolizi a na trati zůstaly dva vozy. Tento okamžik využil roudnický tým k povinnému střídání v boxech. Bylo to strategické rozhodnutí inženýra, protože se tím posádka Skula – Matzke posunula na čelo celého závodu. Safety car kroužil více jak deset minut, než traťoví maršálové odklidili dvě nepojízdná auta. Po zajetí safety caru byli někteří jezdci o jedno kolo zpět a Martin Matzke udržoval první pozici až do samotného konce.

Když česká Corvetta projela pod šachovnicovou vlajkou na prvním místě, byl celý tým na boxové zdi plný radosti a nadšení. „Jsme vůbec první Češi, kteří se v této kategorii dostali na stupně vítězů. Je to fantastický pocit a zúročení rok a půl trvající práce. Je to také známka toho, že jsme kvalitní tým s rychlou posádkou. Mám obrovskou radost,“ řekl šéf týmu Martin Matzke starší. Druhá Corvetta s posádkou Hladík – Vorba bohužel nedojela pro poruchu spojky, ale oba jezdci si vedli také velmi dobře. „Je škoda, že druhé auto nedojelo. Byli někde kolem 12. místa, což je velmi dobré vzhledem k tomu, že oba jezdci seděli v autě poprvé bez možnosti testovaní,“ dodal inženýr týmu Petr Hadaščok.

Kromě poháru za vítězství ve FIA GT3 si oba piloti odnesli další poháry za první místo v šampionátu značek. Při vyhlašování na stupních vítězů si celý tým si užíval českou hymnu. „Jsem velice šťastný, že se to podařilo, je to první vítězství v evropském šampionátu. Jirka rozjel bezvadně závod a to, že jsme využili safety caru ke střídání byl skvělý tah inženýra týmu, který rozhoduje o době povinného střídání,“ usmíval se Martin Matzke, když držel v ruce pohár.
Bednu si náležitě užil také druhý jezdec roudnického týmu Jiří Skula.

„Po opětovném rozjetí závodu jsem se radší ani nekoukal na monitor. Když jsem pak viděl praporek a naši Corvettu jako první, byl to skvělý pocit, na který už dlouho čekal celý tým,“ řekl nadšený a šampaňským promáčený Jiří Skula.

Dalším podnikem, na který se roudnický tým chystá, je závod německého mistrovství ADAC GT MASTERS, který se jede na okruhu v Assenu 19. července.