Martin Matzke proto startoval do sobotního závodu až z šestnácté pozice, protože odjel jen šest kol. To však vůbec nevadilo. Jezdci MM Racing vybojovali páté místo a po penalizaci týmu Argo Racing došlo ještě k posunu na čtvrtou příčku. Roudnická stáj tak dosáhla na body. Do závodu vyjížděl Martin Matzke za polojasného počasí. V polovině závodu předal auto Jiřímu Skulovi, který dokončil parádní jízdu na čtvrtém místě. Náladu si vylepšil i šéf týmu Martin Matzke st., který po projetí Corvetty cílem neskrýval radost.

„Zatím je to jeden z našich nejpovedenějších závodů od začátku sezony, jsem nadšený. Kluci městský okruh zvládli na výbornou, jeli takticky a bez chyb,“ dodal spokojený Matzke.

V neděli přišlo více než deset tisíc diváků. Jiří Skula startoval z posledního místa, ale během pár kol se dokázal probojovat do první desítky. Byla mu také naměřena největší rychlost na trati 249 km/h. V polovině závodu došlo k těžké havárii vozu Lamborghini. Vyjel safety car a po několika kolech byl závod z důvodu bezpečnosti předčasně ukončen. Jezdcům tak bylo započítáno do výsledků pouze 41 kol. Pro roudnický tým to znamenalo výborné páté místo.

„Nejlépe se mi předjíždělo v prostředním esíčku, které bylo pro mě technicky nejjednodušší. Byl to skvělý víkend, vše fungovalo, jak mělo. Moc mě také potěšila účast českých diváků,“ řekl po dojezdu spokojený Jiří Skula. Ani druhý jezdec Martin Matzke neskrýval svoji radost z bodů, které si tým připsal do celkového hodnocení šampionátu: „Závod se nám s Jirkou moc povedl, dokonce bych řekl, že i víc, než jsme očekávali. Konečně jsme neměli žádné technické problémy a závod jsme si užívali.“

Dalším podnikem je závod FIA GT3 na okruhu v Oscherslebenu, který začíná už v sobotu 5. července. Do tohoto závodu bude nasazeno i druhé auto, které již bylo představeno v týmovém stanu fanouškům.