Ve volném tréninku došlo při výjezdu z boxu k malé nehodě, před kterou byl jezdec Martin Matzke nesprávně vypuštěn. Kromě poškození plastů byla narušena geometrie, což bylo i příčinou vyjetí jezdce v parabolické zatáčce. Poškození auta (Chevrolet Corvette Z06R) bylo tak velké, že mechanici nestihli dokončit opravu do druhého volného tréninku.

Druhý jezdec Jiří Skula tak nastupoval rovnou do kvalifikační jízdy. Během té ale došlo k závadě diferenciálu, a tak nebyla splněna podmínka zajet kvalifikační čas. Proto museli piloti do obou závodů startovat z boxu.

První závod rozjížděl Skula, auto předával při střídání na čtvrté pozici od konce. Martin Matzke se tak snažil výsledek vylepšit, ale došlo k prasknutí poloosy a závod tak nebyl dokončen.

Druhý závod měl roudnický MM – Racing rozjetý velice dobře, Matzke předjel více jak 15 vozů a předával auto na 22. pozici. Skula se pak ještě snažil výsledek vylepšit, ale problém s řazením mu to nedovolil.

„Že jsme závod v Monze dojeli, to sice vidím jako klad, ale je to bohužel jen slabá náplast na úsilí, které tomu všemu věnujeme,“ povzdychl si vedoucí týmu Martin Matzke st. a vysvětloval. „Po požáru v Mostě jsme postavili úplně nové auto. Tato kategorie je svázaná předpisy GT3, proto musí být všechny díly sériové výroby, což je největší problém, se kterým se potýkají i jiné týmy. Svou roli také hraje malá zkušenost a věk pilotů. Nemožnost testování před závodem, kdy se Corvetta opravovala, je tak znát na celkovém výsledku. Doufám, že nám štěstí v motorsportu, které je nesmírně potřeba, bude už v příštích závodech nakloněno,“ přál si po závodu Martin Matzke.