SčVK zásobuje pitnou vodou více než 1,1, milionu obyvatel Ústeckého a Libereckého kraje. Působí také v Roztokách u Prahy a ve Špindlerově Mlýně. Délkou provozovaných sítí je SčVK největší vodárenskou společností v ČR. I přes rozlehlost provozovaného území, SčVK umožňuje zákazníkům osobní kontakt se společností na zákaznických centrech provozovaných v každém „okresním“ městě, a navíc i v kontaktních místech. Firma provozuje 13 zákaznických center, 3 kontaktní místa. A navíc v rámci Šluknovského výběžku společnost provozuje mobilní zákaznické centrum, které dojíždí za zákazníky do některých obcí.

V úterý 25. října společnost zahájí provoz kontaktního místa v Roudnici nad Labem. Obyvatelé Roudnice a okolí již nebudou muset záležitosti, u kterých je nutná osobní přítomnost, vyřizovat na zákaznickém centru v Litoměřicích, ale využijí k tomu nové kontaktní centrum na adrese Žižkova 2479, Roudnice nad Labem.

Pokud k vyřízení záležitostí není potřeba osobní návštěvy, všichni zákazníci SčVK mají i nadále možnost elektronické komunikace se společností prostřednictvím zákaznického účtu na webových stránkách společnosti či přes interaktivní formuláře na www.scvk.cz. nebo se mohou obrátit na Call Centrum společnosti na číslech 601267267, 840111111.

Iveta Kardianová