VYBERTE SI REGION

Doprava: Kde si dát dnes a zítra pozor?

Litoměřicko – Pokud plánujete v sobotu a v neděli cestu autem, dobře zvažte trasu. Na Litoměřicku na řidiče čeká několik nepěkných překvapení.

11.4.2015 0
SDÍLEJ:

Kolony před Litoměřicemi v pátek dopoledneFoto: Foto: Deník/Karel Pech

Komplikace jsou kvůli frézování vozovky a pokládání nového asfaltového povrchu na trase z Lovosic do Ústí nad Labem.

Dnes a zítra v Litoměřicích také pokračuje jarní Tržnice Zahrady Čech, na kterou míří tisíce lidí. V praxi to znamená dlouhé kolony před mostem Generála Chábery kvůli uzavírce Tyršova mostu. V pátek dopoledne začínaly už na okružní křižovatce u Prosmyk. V některých chvílích byla křižovatka ve všech směrech zcela zablokovaná.

Šéf dopravních policistů na Litoměřicku Jaromír Galia vidí nejkritičtější místo v napojení silnice od Mlékojed na přivaděč k mostu Generála Chábery. V tomto místě budou v průběhu víkendu zřejmě řídit dopravu policisté.

Ani to ovšem není všechno. Uzavírka je v sobotu a v neděli také na silnici z Litoměřic ve směru na Úštěk.

SŽDC má v plánu opravu železničního přejezdu na trati Lovosice – Česká Lípa za úplné uzavírky komunikace I/ 15 u Horních Řepčic. Přejezd bude zcela neprůjezdný pro veškerou dopravu. „Železniční přejezd bude uzavřený od soboty 11. 4. od 7 hodin do pondělí 13. 4. 19 hodin. Trasa obousměrné objížďky povede z Litoměřic po silnici do Polep, Štětí, Liběchova, dále po silnici do Jestřebí, Zahrádek u České Lípy a poté zpět na silnici I/15," informovala Eva Homolová ze SŽDC.

Na trase Litoměřice – Úštěk je ještě jedna překážka. V Liběšicích probíhá frézování vozovky. Doprava je tu vedena jedním směrem a řízena kyvadlově.
Situace v Litoměřicích by se však měla v dalších dnech uklidnit. „Průjezd městem trvá zhruba o 10 až 15 minut déle, ale je plynulý. Kolony se v Mlékojedech a na mostě Generála Chábery, který představuje jedinou přístupovou cestu přes Labe do Litoměřic, tvoří zejména v ranní dopravní špičce mezi 7. a 9. hodinou a také v odpolední dopravní špičce kolem 15. až 16. hodiny.

Nicméně jiná situace je v posledních dnech, kdy do Litoměřic míří další návštěvníci na Tržnici Zahrady Čech," zhodnotil stav vedoucí Odboru dopravy a silničního hospodářství Městského úřadu v Litoměřicích Jan Jakub.

Situace se pravděpodobně nejvíce zhorší o víkendu, kdy vzroste počet návštěvníků Tržnice. Poté by se dopravní situace měla opět zklidnit.

Semafory instalované na dvou místech v ulici Na Valech, jež zajišťuje roli hlavního průjezdního úseku městem pro dálkovou dopravu, se podle vedení města zatím osvědčily. Umožňují plynulý a bezpečný přechod chodců přes frekventovanou silnici a napojení vozů přijíždějících do ulice Na Valech z ulic Sovova a Osvobození.

„Situaci zde ve spolupráci s dopravní policií monitorujeme. V průběhu čtvrtka došlo k přenastavení časových intervalů a plánů na semaforech tak, aby byl výrazněji upřednostněn provoz vozidel Na Valech na úkor chodců a vozů napojujících se z vedlejších ulic," dodal Jan Jakub.

Návštěvníci výstaviště, kteří budou o víkendu přijíždět ve směru od Mělníka, se mohou vyhnout průjezdu centrem Litoměřic tím, že nepojedou po dálnici D8, ale směrem na Štětí, Hoštku, Křešice a Litoměřice, kde se napojí na kruhový objezd nacházející se v blízkosti výstaviště.

Autor: Redakce

11.4.2015 VSTUP DO DISKUSE 0
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Průzkumné vrty na Cínovci
13

Lithium může být pro náš kraj bílým pokladem

Psovod Jörg Kempe a fenka Hipi při pátrání po pohřešované Míše Patricii Muzikářové.
AKTUALIZUJEME
15

Po ztracené školačce pátrá německá fenka Hipi. Pomoci má dívčina bota

Kola po zlodějích z Litoměřic mají teď děti v ústavu

Litoměřice - Na dvou jízdních kolech, která dříve patřila partičce lupičů z Litoměřic, budou nově jezdit děti z diagnostického ústavu v Brně. Kola jim předal Úřad pro zastupovaní státu ve věcech majetkových (ÚZSVM). Deníku to řekla mluvčí úřadu Adéla Janů.

„Přesun do Afriky? Tam není konkurence. Dakar je velká značka,“ ví Kalivoda

Roudnice n. L. – Roudnický tým Buggyra Racing odjížděl na Rallye Dakar s cílem prosadit se do elitní trojice v kategorii kamionů. To se mu ale nepodařilo.

Češi berou neférově nízké platy. Proč nedostávají víc?

Místo hotových výrobků děláme jen polotovary. A za směnu toho zvládneme vyrobit méně než Němci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies