Z Peruce se dáte po modré značce na Krásnou vyhlídku, ze které je pěkně rozhledna Stradonka vidět. Půjdete dále až do osady Chrastín (Horní Chrastín), kde je od modré značky žlutá odbočka přes Střední a Dolní Chrastín do Stradonic na náves k hospodě U Rozhledny. Odtud vede žlutá značka až k rozhledně (dlouhá varianta, ale pohodlná).

Z Chrastína lze k rozhledně dojít také téměř po vrstevnici, když budete od rozcestníku pokračovat lesem po modré a po 130 m půjdete dále po lesní cestě vlevo. Tato cesta po 500 m téměř zaniká, ale po kraji pole se dá dojít až k valu bývalého hradiště, na kterém je rozhledna (krátká varianta, ale konec je složitější).

Další možností je vydat se z Pátku po silnici do Stradonic na náves k hospodě U Rozhledny a potom po žluté k rozhledně. Také lze jít z Křesína po silnici přes Levousy do Stradonic na náves k hospodě U Rozhledny a potom po žluté k rozhledně.

Poslední zajímavou cestou je trek z Horek po modré do Chrastína. Asi 130 m před Chrastínem zahnout vpravo a pokračovat touto krátkou variantou. Můžete dojít až do Chrastína a potom pokračovat podle chuti a času dále.

Pro ty, kteří se k rozhledně vydají na kole, je to pak cyklotrasa číslo 202 z Peruce, Pátku nebo Loun.

Od rozhledny můžete pokračovat na Horku a do Libochovic buď návratem do Chrastína na modrou značku nebo cestou dolů do Stradonic a před hřbitovem vpravo na Horku. Tato varianta není značená, jděte podle mapy.

Užitečné informace

Oslava 1. výročí otevření rozhledny se koná 17. a 18. července od 10.00 hodin na území Stradonic u Pátku, obec Peruc, okres Louny, souřadnice 50 22 20 N,13 58 16 E. Pořádá ji Klub žen Stradonice. Je možné se zde ubytovat: Peruc – kemp, tel.: 415 697 175 nebo Peruc – hotel Oldřichův Dub, tel.: 415 652 529.